PERSPECTIEF...

BENADERINGSWIJZE, CONTEXT, DENKBEELD, DIMENSIE, GEDACHTE, GEZICHTSPUNT, HOUDING, INSTELLING, INVALSHOEK, INZICHT, KANS, LICHT, MOGELIJKHEID, OOGPUNT, OORDEEL, OPINIE, OPSTELLING, OVERTUIGING, POSITIE, SAMENHANG, TOEKOMST, VERBAND, VERBINDING, VERWACHTING, VOORUITZICHT

MISSIE

Het is onze missie om mensen vanuit hun talent en passie, optimaal van waarde te laten kunnen zijn voor hun omgeving en zichzelf. Wij zijn er van overtuigd dat we zo organisaties en de wereld een stukje mooier en beter kunnen maken.

VISIE

Over 10 jaar hebben organisaties een andere manier van denken en doen. Minder vanuit sturen, opleggen en controleren. Meer in gezamenlijkheid, meer vanuit intrinsieke motivatie,  zelforganisatie, wendbaar en duurzaam.

Over 10 jaar hebben we organisaties voorbereid en begeleid naar het nieuwe denken en doen. De medewerker 3.0 en  duurzame winst.

KERNWAARDEN

  • No Nonsens: We zijn concreet en niet vrijblijvend in onze analyse en resultaten.

  • Passie: Je wilt het beste geven om jezelf, je omgeving beter en gelukkiger te maken

  • Eigen Verantwoordelijkheid: Je houdt je eigen broek op, je doet mee, durft hulp te vragen en biedt hulp aan. 

  • Integer: Je bent integer naar jezelf en anderen.

  • En dit alles doen we in gezamenlijkheid.